Open'er Festival 2014 - tak będzie nazywała się przyszłoroczna edycja popularnego festiwalu muzycznego na lotnisku w Kosakowie. Z nazwy zniknie marka browaru Heineken, dotychczasowego sponsora tytularnego imprezy.
Skrócenie nazwy nie oznacza końca 11-letniej współpracy Agencji Alter Art z marką Heineken. Marka nadal pozostaje partnerem festiwalu, zmieni się natomiast formuła tej współpracy. Szczegółów nowej umowy żadna ze stron nie chce jednak ujawnić.
- Ta chyba najdłuższa współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie. Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni, że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa - mówi Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art.
Jak informuje portal Wirtualne Media, nieoficjalnie mówi się, że "browar nie jest zadowolony z faktu, że Open'er Festival w szerszej świadomości funkcjonuje właśnie pod taką nazwą, a człon Heineken jest często pomijany".
Pierwszych artystów przyszłorocznego Open'era poznamy w ciągu kilku tygodni, natomiast 15 listopada na stronie Alter Art ruszy sprzedaż karnetów.
Źródło: http://rozrywka.trojmiasto.pl/Festiwal-Opener-bez-Heinekena-w-nazwie-n74118.html#
Super festiwal, a jeszcze lepsze piwo.
OdpowiedzUsuń